Terug naar home

Klantenservice Nuon

Ben jij aan het overwegen om over te stappen naar een andere energieleverancier? Dan moet je zeker eens contact opnemen met de klantenservice van Nuon. In Nederland hebben we de optie om zelf een keus te maken uit heel veel verschillende energieleveranciers. Voor welke jij het best kan kiezen, dat kan best een lastige vraag zijn. Allemaal verschillen ze immers in de voorwaarden die ze hanteren en de tarieven die ze vragen. Afhankelijk van wat jij verbruikt in een jaar, kan een bepaalde leverancier voor jou heel gunstig zijn of juist helemaal niet. De klantenservice van Nuon kan jou meer vertellen over het tarief voor stroom en gas dat zij rekenen en hoeveel vastrecht je bij hen moet betalen. Zo kun jij een goed beeld krijgen van wat de kosten voor energie in een jaar zouden zijn als je ervoor zou kiezen om naar hen over te stappen. Zo krijg je ook een goed beeld van of dit voor jou een geschikte keus is of niet. Neem dus gerust eens contact op met de medewerkers van de klantenservice bij Nuon om meer informatie over hun producten op te vragen, zij helpen jou graag verder!

Zaken regelen met klantenservice Nuon

Ben jij al klant bij deze energiemaatschappij, dan kun je ook af en toe behoefte hebben om de klantenservice van Nuon te contacteren. Zo kan het bijvoorbeeld zijn dat jij vindt dat het voorgestelde termijnbedrag dat jij moet betalen veel te hoog is. Of dat het juist te laag is en je bang bent dat je na afloop van het jaar veel te veel moet bijbetalen. Ook kan het gebeuren dat je een aanmaning hebt gekregen, terwijl jij van mening bent dat jij je rekeningen al voldaan hebt. Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt en het kan dus ook gebeuren dat jouw energieleverancier een fout maakt bij het opsturen van jouw rekeningen. Even een berichtje naar de klantenservice van Nuon en vaak is het probleem dan heel snel weer opgelost! Voor al jouw vragen staan zij altijd klaar en heb je een klacht? Meld het dan, dan kunnen zij proberen om hier zo snel en zo goed mogelijk iets aan te doen, zodat jij weer een tevreden klant bent! De klantenservice Nuon medewerkers staan voor jou klaar!

Bel naar de helpdesk

Bij grote bedrijven kun je altijd op verschillende manieren in contact komen met de helpdesk en dat is bij de klantenservice van Nuon niet anders. Je kunt hen bijvoorbeeld mailen of een bericht sturen via sociale media. Maar ook kun je hen gewoon even bellen. Je kunt dus een communicatiemiddel kiezen dat goed bij jou past. Een voordeel van bellen is dat je altijd gemakkelijk even kunt overleggen, maar een nadeel is dat je vaak door een lang keuzemenu moet voordat je eindelijk iemand aan de lijn krijgt. Bij DeKlantenservice.nl helpen zij jou graag met dit probleem. Zij hebben van verscheidene grote bedrijven de telefonische keuzemenu’s helemaal uitgeschreven en ook voor de klantenservice van Nuon hebben zij dit gedaan. Zo kun je bij hen lezen welke toetsen je bijvoorbeeld in moet drukken als je:

  • naar aanleiding van de nieuwe tarieven vragen hebt
  • jouw termijnbedrag wilt verhogen of verlagen
  • een verhuizing door wilt geven
  • vragen hebt over je jaarrekening

Zo hebben zij het hele keuzemenu voor jou uitgewerkt, zodat je voordat je de telefoon pakt alvast kunt opzoeken wat jij straks in moet toetsen. Zo kom je zo snel en efficiënt mogelijk door het menu heen en krijg je zo snel mogelijk de juiste persoon aan de lijn. Wil je de klantenservice van Nuon bellen? Dan doe je er dus goed aan om eerst te kijken op DeKlantenservice.nl!

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn