Terug naar home

Hulp nodig met je aansluiting? Neem contact op met de klantenservice van KPN

Als je in Nederland woont of in een ander westers land, dan is de kans groot dat je een televisie-, telefoon-, en internabonnement hebt afgesloten bij een provider als KPN of Tele2. Vaak kiezen mensen voor een alles-in-één pakket waarbij ze dus een vast bedrag per maand betalen voor:

  • Internet
  • Televisie
  • Telefonie

Daarnaast hebben mensen ook vaak nog een apart mobiele telefoonabonnement en ook daar betalen ze dan een vast bedrag per maand voor bellen en internetten. Dus het is goed mogelijk dat je te maken hebt met verschillende providers. Als je geen alles-in-één pakket hebt, dan kun je zelfs meer dan twee providers hebben. In dat geval kun je aan den lijve ondervinden hoe de kwaliteit van de klantenservice per provider kan verschillen. Stel dat je internet bij KPN hebt en een telefoonabonnement bij Tele2. Als je vervolgens met de klantenservice gaat bellen, dan is het heel goed mogelijk dat je bij de ene vrijwel direct iemand aan de lijn hebt, terwijl je bij de andere een half uur moet wachten. De kwaliteit van de klantenservice wil nog wel eens te wensen over laten. Daarnaast moet je eerst ook nog eens het juiste telefoonnummer zien te vinden. Er zijn tientallen providers met elk weer een x aantal verschillende telefoonnummers. Het voelt af en toe alsof je op zoek bent naar een speld in de spreekwoordelijke hooiberg. Het hoeft echter niet moeilijk te zijn als je gewoon een bezoekje brengt aan klantenservice.support. Via deze pagina kun je namelijk snel en gericht het juiste telefoonnummer vinden van bijvoorbeeld de klantenservice van KPN of tele2. Daarnaast kun je deze site uiteraard ook gebruiken om vele andere telefoonnummers te vinden. Als je op zoek bent naar het telefoonnummer van de klantenservice van KPN, dan heb je in ieder geval twee mogelijkheden. Meer over deze opties lees je hieronder.

Snel in contact met de klantenservice van KPN

Als je snel in contact wilt komen met de klantenservice van KPN en als je geen tijd heb om zelf eerst te ontdekken welk nummer je moet hebben, dan kun je bellen met 1840. Dit nummer kost 90 cent per minuut, maar je wordt dan wel direct doorverbonden met de juiste klantenservice van KPN. Houd er wel rekening mee dat het tarief ook nog geldt op het moment dat je bent doorverbonden. Dus als je haast hebt, dan is dit een prima optie. Mocht je liever geen extra geld spenderen aan het bereiken van de klantenservice van KPN, dan kun je op de pagina van klantenservice.support ook gewoon de tekst lezen om te ontdekken welk nummer je moet hebben. Omdat KPN nogal een groot bedrijf is en je hier dus terecht kunt als particuliere klant en zakelijke klant, is het logisch dat je verschillende nummers kunt bellen. Daarnaast wil je ook contact opnemen met de juiste afdeling van de klantenservice van KPN. Als je een vraag hebt over je internetaansluiting, dan moet je wellicht een ander nummer bellen, dan wanneer je een vraag hebt over je telefoonaansluiting. Op de pagina vind je dan ook een overzicht van alle verschillende opties waar je gebruik kunt maken als je contact wilt opnemen met de klantenservice van KPN.

Klantenservice KPN webcare

Je kunt via de telefoon contact opnemen met de klantenservice van KPN, maar je kunt uiteraard ook gewoon gebruik maken de digitale route. Online heb je namelijk ook weer verschillende opties. Zo kun je bijvoorbeeld via Facebook en Twitter ook heel gemakkelijk contact opnemen met de klantenservice van KPN.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn